15 May 2017

Kenapa Fattah Amin Bintang Popular ABPBH

macam mana keputusan Anugerah Bintang Popular Berita Harian tahun nie?
dengar kata ramai yang tutup TV malam tadi lepas tahu cik abam Fattah Amin dapat award paling popular...ahhahaha...tergelak jugak ler aku dengar pagi tadi...nak tengok malam tadi tak sempat...kalau tengok pun aku rasa sama macam yang lain kot..tutup TV.
fattah amin abpbh
Fattah Amin bersama kelab peminat beliau | sumber : BHarian

tak ada apa yang nak aku pertikaikan...kalau dah itu rezeki dia kan...tambahan pulak anugerah ni pun adalah hasil undian peminat...kalau dah nama undi peminat semestinya yang muda-muda dan yang ada gaya  je yang  akan bolot...yang veteran-veteran atau yang betul-betul berkualiti ni kena tunggu anugerah kat RTM...hehehe..biasanya kat situ je anugerah yang diadili oleh juri profesional.

aku ingatkan Neelofa yang dapat...tak sangka rezeki skandal dia pulak kali ni...hahaha...macam biasa ler Neelofa malam tadi memang cantik...haishhh....cun melecun dengan warna merah...siapa lah yang bertuah dapat anak dara cik siti wan kembang nie...takkan Fattah Amin lagi kot...memang murah rezeki dia kalau macam tu.

A post shared by @abpbh3.0 on

tahniah buat kelab peminat Fattah Amin...kalau tak silap nama kelab diorang The FA Team...tahniah sebab usaha korang semua berbaloi...peduli apa artis kesayangan korang kena kecam ke apa...janji menang..

yang tak habis-habis nak dengki tu telan air liur je lar...kalau dah tertulis tu rezeki dia kita kena terima...rezeki dia selepas kena hentam dan kecam sebelum ni...

nasib baik aku tak tengok malam tadi.
hahahahah.

2 comments:

  1. kalau dah rezeki kita ia akan dtg bergolek kat kita...

    ReplyDelete