Header AD

kedaipheromone

Mengenali Farrel Ryan AL Islam

sedap tak nama tu...heheh..itulah nama anak buah kedua aku yang kedua selepas Aleesya Nurani...ini anak sulung kepada adik aku yang nombor tiga...Alhamdulillah usia dah masuk dua bulan lebih dah...sihat waalfiat.
farrel ryan al islam
Farrel Ryan Al Islam
budak botak ni nama dia agak unik sikit...tak tahulah mimpi apa walid dia nak letak nama tue...konon-konon nak nama ala-ala artis macam Izzue Islam...hahahah...
nak suruh anak jadi pelakon ke apa walid kau ni...

nama panjang dia Farrel Ryan AL Islam bin Muhammad Shahrul Nizam...haaaaaaa...panjang tak...nama walid dia pun dah sedepa panjang....tambah lagi  ngan nama memang penuh column nama nak isi borang nanti...puas ler cikgu nak menyebut nama awak tu nanti...
nama anak zaman kini
anak buah kedua
tak kisah ler nama awak tu panjang...kat sekolah pun cikgu bukan panggil nama penuh pun...hahaha..kalau lepak ngan member pun tak ada lagi ler yang panggil nama penuh kan...cukup ler orang kenal dengan nama Farrel.

insyaallah kalau semua berjalan seperti dirancang , bulan 4 nanti aku akan terima anak buah ketiga pulak...hehe..ini adik kepada aleesya nurani...haisshhh...makin tercabar pulak pakcik korang ni bila anak buah dah nak masuk tiga..hahahahah..

sabar je lar.
say hai to Farrel.
Mengenali Farrel Ryan AL Islam Mengenali Farrel Ryan AL Islam Reviewed by Shark Kay on Monday, March 27, 2017 Rating: 5

2 comments

  1. assalamualaikum shark..wah !! dah 2 org anak buah yer...shark bila lg nak timang anak sendiri pula...;)
    ** Mama Maszull

    ReplyDelete

Post AD

lemonex